DE ERVARING

Na afloop vragen we deelnemers altijd om feedback en stellen we o.a. de volgende vragen:

  • Hoe heb je je manier van jezelf presenteren veranderd? Heb je je eigen leerdoelen gehaald?
  • Hoe en waarvoor ga je wat je tijdens de cursus geleerd hebt, inzetten?
  • Hoe is het werken met het werkboek ‘Into the Light’ en zijn de opdrachten je bevallen?
  • HIERONDER MEER INZICHT IN DEZE ERVARINGEN

    Waarom INTO THE LIGHT?

    Definitely one of the most valuable trainings I’ve had in my career! I still use what I’ve learned in this training very often in my day to day role as a change consultant. Storytelling is a critical tool which is becoming increasingly important in the workplace, so I would advise everyone to look into acquiring or improving this skill. What made this training so great was that we not only focused on the theory behind a good story, but also received intensive personal coaching from Grainne Delaney and Andreas Vonder.

    Pamela de Maaijer- Director at KPMG

    MELD JE AAN

    Leerdoelen

    Meer theatraal, meer emoties laten zien en de struggle beter uitlichten. Betere structuur van het verhaal."

    "Meer chronologie, betrekken van publiek door verbeelding. Rust – serieus – klein – groot – lef."

    "Ik praat rustiger, zelfverzekerder. Ik kan meer afwisselen in verschillende stijlen. Absoluut!"

    ANDERE BEHAALDE DOELEN:

    Weten wie je publiek is en weten hoe je daar op inspeelt. Duidelijke focus, meer rust, inzicht in opbouw en structuur, durven uitvergroten, spelen met intonatie, hele podium gebruiken, meer zelfvertrouwen. Rapport vestigen: aansluiten en leiden in gesprekken.

    Schrijf je direct in

    Hoe en waarvoor ga je wat je tijdens de cursus geleerd hebt, inzetten?

    Overal

    "In velerlei opzichten. Zaken doen gaat over relaties onderhouden. Into the Light/storytelling is een nieuwe tool in mijn toolbox die ik kan inzetten bij het onderhouden van relaties."

    Presentaties

    "Voor toekomstige presentaties, maar ook de normale vergaderingen met klanten. Dit om klanten aan mij te binden en rapport te maken."

    Een eigen verhaal

    "Rust, professionaliteit, en iets ‘eigens’, laten zien. Niet alleen maar presenteren over ‘lean’, of over financiële modellen. Maar hoe kan ik iets van mijzelf laten zien, en hoe kan ik mijn publiek overtuigen?"

    Gebruik van het werkboek

    "Het boek is werkelijk schitterend en heel inspirerend en zal ik nog vaak gebruiken. Goede opdrachten, heel uitgebreid. LOVED IT!"

    I use this book as a ‘’ Storytelling bible.’ Many, many thanks."

    "Het werkboek is speels, inspirerend en leuk. Opdrachten zijn goed, geven je structuur in voorbereidingsproces."

    "Heel goed, toegankelijk en handig. De resources waarnaar verwezen wordt in het boek, zijn ook heel nuttig.."